Dugme2 Kizlar dün doğum yaptım 38 haftalık tam normal oldu ama bu gün memeden hiç inmek istemiyor uyuyamıyorum agliyor memeyi bırakınca karni doyuyor kakasını normal çişi normal emzik versem olurmu ki
ikibaloglanannesi Ben 1.haftada vermiştim oğluma Salı günü ikinci doğum var hastaneden çıkınca vermeyi düşünüyorum bu sefer😂emzik büyük rahatlık😂