Elifmehmetemin Kızlar gebelikte rüyanızda saçma sapan şeyler gördünüz oluyor mu acaba merak ettim eşinizle ilgili olur başka bişey vs 🤭
Turuncukadin Elifmehmetemin mütemadiyen 😂😂 genelde eşimin beni aldattığını görürüm mesela. 33 hafta bitmek üzere en az 20 kez görmüşümdür
Nergiznane Elifmehmetemin 3 gebeliğim gözümü kapattigim an sezeryan canlanıyor gözümde hemen hemen hergun rüyalarımda görüyorum ameliyat korkum yüzünden galiba
Pnrshn Elifmehmetemin ohoo benim çok 😅 Ama nedense fazlasıyla gemi görüyorum yani ya gemideyim ya gemiye biniyorum neden böyle bilmiyorum 😅
Minnakpopus Elifmehmetemin tekrar tekrar dile getirip hiç sinirlerimi bozmayayım 😂😂 ama çok normal bu rüyalar ilk gebeliğimdede hep görürdüm bazende doğumla ilgili falan görüyorum iyice sinirlerim bozuluyo😵💫
Kivircikk94 Gebelikten sonra çok gerçekçi ve rahatsız edici rüyalar görmeye başladım. Hepsi saçma da en son 1 saat önce uyandıgım rüyada prilam saçlarımı döküyordu. Keçe gibi saçlarım kalmıştı bu ne biçim yan etki diyordum 😀
Elifmehmetemin Turuncukadin yaaa psikolojik herhalde o bende de oluyor yaa asla o tarz işlerle işi olmaz ama bende görüyorum ve her uyandimda eşimi boğasim geliyor rabbim şaşırtmasın kimseyi çok zor bir durum inan rüyanın etkisinden bile zor çıkıyor insan gerçeğini düşünmek bile istemiyorum
Elifmehmetemin Nergiznane korkma canım hayırlısıyla atlatırsın inşallah bende normal doğum yaptım 2 tane şuan 3.cuye hamileyim gene de tedirginim ister istemez
Nergiznane Elifmehmetemin aminn insallahh rabbim evlatlarimizi sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin
rmysanur0919 Elifmehmetemin beni ilk zamanlar acayip korkutuyorlardı ya felaketti yani uyuyamıyordum artık sonra yavaş yavaş geçti
Cosmica Genelde aşırı saçma rüyalarım var. Geçen gün ebru gündeşi gördüm iflas etmiş yalıdan taşınmış, network marketinge başlamış zorla ürün satmaya çalışıyordu bana. Yok diyorum istemiyorum aa zorla mı djshs
Pnrshn Elifmehmetemin ahaha yok kız eli kulağında zaten. Bugun esim gezmeye gidelim dedi 1, 1 bucuk saatlik mesafeye yok dedim doğururum falan oralarda diye 😅