LavinsMom birazcık anladım gibi yazıları. Doğar doğmaz K vitamini aşısı oluyor musunuz ? Birde bu aşılar zorunlu mu ? Burda doğduğunda hepatit B aşısı ve K vitamini oluyor . Topuk kanı alınıyor . 7.günde tekrar topuk kanı alınıyor . Sizin 7. Günde yaptırdığınız aşıları 2 ay aşısına eklendi burda sanırım. 8 farklı aşı aynı anda yapılıyor . Bende diğer ülkelerin aşı takvimlerini merak ettim öğrenmek istedim 😊😊😊🌺🌺💝 teşekkür ederim 💝