Kızlar ben 27 haftalık ikiz gebeyim 2 haftadır bacak aram aşırı agrıyor yürüyemeyecek derecede kasılıyo ben bebeklern agırlıgındandır diye düsünüyordum ama kasılmadan olabilirmiş doktorum ağrı kesici verdi hemen kesildi ağrı bide son 1 haftadır bebek top gibi toplanıp sertleşiyor ara ara bu normalmi yoksa budami kasılma acaba ikizlerde erken doğum riski olduğu için korkuyorum