yesim9401 Kızlar cumartesi günü gece doğum yaptım bugün çıkışımız yapıldı derken bebeğimin son tahlilinde enfeksiyon rastlandı sebebi su geldikten 30 saat sonra doğumum oldu ona bagliyorlar. Bebeğimi yenidogana aldilar biz eve geldik emzirmektede tam alisamadik yarın emzirmeye gidicez günde 3 defa olucak dua edermisiniz biran önce sağlığına kavussun emzirebileyim
Wicca yesim9401 Canım içini ferah tut.. Hayırlısıyla 1 haftaya kalmaz evinizde olursunuz inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Dualarımız minikle..