humaninannesi61 nedenini bilmiyorum öyle vücudum falanda agrımıodu hamilelikte bağışıklığımız düşük ondan olabilir idrar yollarımda temiz çıktı aslında doktorda şaşırmıştı nerden yükseliyor die yani 60 içme antipiyotik bol bol su iç serum taksınlar iniyor saten bana 130la yazmadılar sna doktor neden yazdı hemen anlamadım dün acildeydim kımıldayamıyorum hastalıktan gözlerim ateş atıyor parol serumu bayılacam artk yemeden içmeden kesildim açlıktan bişey olacak bebeğe dedimde öyle serumla parol taktı gözümü açtım parola bile önermio doktorlar mecbur kalmadıkça ama kullan kullanma diyemem ağır ilaçlarda iki doktora gözük öyle başla biri bişy olmaz dio biri olur dio net bişy yok kış hamileliği gerçekten zor böyle olacağını bilseydim yaza denk getirirdim martta doğacak dha yüzkere hastalarım kesin