Kızlar merhaba son adet tarihim 13 mart. Döngüm 30 36 gün arası sürüyor. 4-5 Nisan da kahverengi lekelenmem oldu sonrasında beyaz akıntı geldi ve lekelenme kesildi. 8 nisanda test yaptım çok silik bir çizgi vardı. Bu arada benim vücudumun verdiği gebelik belirtilerim başladı. Ama dün 11 nisanda tekrar test yaptım negatif çıktı. Bir fikri olan var mı ?