Kızlar 37+5 bugün nstmiZ vardı sancım çıktı düzenli, doktorumuz yoktu muayene olamadık başka bi doktorda bulamadık anlamadım acil durum olsa kim bakacaktı. Neyse başka bi hastaneye gittik tanıdık ebe vardı oda alttan bakalım bi dedi ama kanama oldu sonra nişan gibi geldi, belimde kasıklarımda sancım var açılmam yok ama. Kanama hafif hafif oluyor. Doktoruma konuştuk sıkıntı yok pazartesi doğuma gelin dedi. Onlar çok rahat ben gergin. 😭😭