Merhabalar 13 haftalıkken serklaj oldum. Şuan 25. Haftamdayım ve doktor rahimde hunileşme var dedi özellikle şu altı hafta bizim için çok önemli dedi sürekli yatış istirahat verdi zaten kan sulandırıcı ve asprin kullanıyorum birde progestan magnezyum ve tansiyon ilacı kullanmamı söyledi. Böyle bir süreç geçiren var mı nasıl ilerledi neler yaptınız rahimde hunileşme zamanla geçebilecek birşey mi