Merhaba güzel anneler bebıslerle sosyallesıyor musunuz? Kızım doğduğunda kış ayıydı soğuklar salgınlar derken kımseule gorusmeyı tercih etmedık. Havalar duzelınce sadece aılelerle görüştük kızımı her gün dışarıyla çıkarıyordum çok guzeldı o günler uyku duzenlı beslenme duzenlı benım psıkoljık falan çok ıyıydı. Her sabah yürüyüş yapardık kaynanama falan da gıderdık yürüyerek sonra öyle uykusu vs derken kızımın uykusu bıle guzeldı. Bayramdan sonra salgınlar arttı hava soğudu derken eve kapandık kızımın herseyı maf oldu beslenme uyuma vs salgın zamanında çok çıkarmak ıstemedım herkes hastaydı çünkü etrafımızda. Sımdı çoğu kışı ıyılestı salgın düşüşe geçmeye başlar, havalar ısınmaya başlayacak. Kızım 4 aylık olacak 1 haftaya sosyallesıyor musunuz yoksa bende bıraz daha beklemelımıyım? Arkadaşlarımı bıle ozledım valla