Arkadaşlar ben ilçede yaşıyorum kontrollerim ilçe Hastanesi’nde oluyorum ama doğumu şehir hastanesine gitmek istiyorum bunu burdaki doktoruma mı söylemem gerekiyor yoksa doğum başladığında direk gitmek istediğim hastaneye mi gitmeliyim orda imkan varken neden buraya geldin derler mi acaba yaşayan var mı