nazlitasdelen Bu yazıyı görünce tuylerim dikenleniyor ne zor günlerdi ben yaptırdım hiç biseyde olmadı sadece belli aralıklar varmış risksiz olmayan dönemler bende bir doktora gitmiştim bana böyle narkozsuz çekime dayanabilirsen çekelim demişti bir doktora gittim anında yaptı kanal çok dua ettim o doktora hiç uyutmayan bir agriydi kanal yaptı banada