Gizemce1- Kızlar benim adetim genel olarak ortalama 30 günde bir oluyor. 1 senede belki üç kez gecikti. Onda da biri 1 hafta, biri 10 gün, biri 20gün gecikmeli bir süre sonra oldu. Onun haricinde genelde 30gün bandında gidiyor ama. Ben ovülasyon testlerini falan bilmiyordum. Sat 17 Mart idi. Yumurtalama günümü bir uygulamadan takip ettiğimde 3 Nisan gösteriyordu. Adetim 17 martta başlayıp 22 martta bitti. 24 marttan 7 nisana kadar da düzenli olarak iki günde bir ilişki oldu. Sorum şu; bazen gecikme oluyor ya hani , ayın 7sindwn sonra da cok düzenli beraber olamadık. Yumurtama günü ya daha geç olduysa ve kaçırdıysam. Sizin düşünceniz nedir ?
ppmerlina Canım merhaba geç döllenme diye bir şey var. Her kadında olmuyor düşük bir ihtimal ama ihtimal ihtimaldir her zaman. Ortalama olarak adetinin birinci gününden 12-14 gün sonrası yumurtlamaya denk geliyor. Mesela benim son adetim 3 marttı. 15 martta ilişkiye girdim yani tam 12 gün sonra ilişkiye girdim testte öyle görmüştüm, tutmuş. Birkaç kişide daha okumuştum. Çatlamayı da değerlendirdim sonra artık değerlendirmeyi azalttım yani 3 günde bir falan yapmaya başlamıştık. Dediğim gibi tutmuş
ppmerlina Hesap ediyorum 24 marttan 7 nisana zaten tam 14 gün var yani eğer normal yumurtluyorsan tarihler tutuyor. Bu arada sperm 48 saate kadar canlı kalabilir yani 7’sinden sonra da 2 günlük şansın var normalde
ppmerlina Busraaaakkk şu an 1 senelik evliyim. 10 ay kendi kendime denedim yani test mest kullanmadım. Olmayınca 11.ayda hadi ovulasyon deneyeyim dedim. Denediğim ay hamile kalmışım 🥹🤲🏼🤲🏼 ürün yorumlarında hep okuyordum denedim hamile kaldım diyenler vardı
ppmerlina Eğer geç döllendiyse de umarım 7’sinden sonra ilişkiye girdiğiniz bir günde yumurtlamayı yakalamışsındır 🥹🥹 ama nedense bu ay senin tutacak gibi hissettim 🥰🤲🏼
Gizemce1- ppmerlina inşallah 🥹 adetin ilk gününden hesaplandığımda 8, 10, 12, 14 , 16, 17, 18, 20, 22. Günleri değerlendirdik. 🙏🏻 kaçırmamısızdır umarım🥹 yumurtlama günü de 18.günü gösteriyordu uygulamada
Busraaaakkk ppmerlina yaa maşallah ne güzel olmuş, evett bende cok görüyorum yani inanır mısınız ben de burada öğrendim ovülasyon testinin varlığını
ppmerlina Gizemce1- ben de 2 farklı uygulama kullandım tam 10 ay boyunca ama maalesef ki olmadı. Uygulamalar yanıltıyor bence. O yüzden en iyisi evde kendin yaptığın test
ppmerlina Busraaaakkk ben de burda öğrendim vallahi. Arkadaşım da bebek istiyor o birkaç kez denemiş olmamış bana bi işe yaramıyor demişti ama kendi kendime deneyebileceğim son çare ovulasyon testiydi ben de denedim 🥹 100 yorumun 80′i yaptığım ay hamile kaldım işe yaradı hasretim bitti şeklindeydi. Ya Allah bismillah diyerek inanarak sipariş verdim 🙏🏼 siz de öyle yapın eminim olacaktır ❤️ benim hastane tahlillerimde hiçbir sorun yoktu. Yani ben yüksek ihtimalle 10 ay boyunca yumurtlama dönemimi kaçırmışım
Gizemce1- ppmerlina bilmiyordum hiç bilsem bende öyle yapardım belki😞 nasip bakalım bir hafta içinde belli olur inşallah🙏🏻🙏🏻
Busraaaakkk ppmerlina İnsallah bende de olur ne diyeyim 🙏🏻 sizin adınıza çok sevindim uygulamalar 14 günü baz alıyor ve sanırım her ay aynı dönemde yumurtlama olmuyor bu yüzden ovülasyon banada mantıklı geldi hayırlısı olsun insallah
ppmerlina Busraaaakkk kesinlikle. Eşim üroloji doktoruna gitmişti mesele o demiş ki genellikle kadınların adetinin ilk günüyle gelecek adetinin arasındaki 16.gün yumurtlama günüdür o hafta 4-5 gün perhiz yapın ve her 2 günde bir ilişkiye girin o haftayı değerlendirin demişti. Dediği kısmen doğru yani