yeldanurr merhaba ben 4 yıl önce Çankırı’da doğum yaptım erhan beyden de cinsiyet öğrenmiştim hakkında direk sezaryene alıyor diye duymuştum benim devlette gittiğim dktrlar tayfun bey ve salih bey ve birde kadın dktr vardı kendi doktorum başhekim yardımcısı olduğu için mecburen hep tayfuna gittim ama nefret ediyordum doğumumun olucağı gün beni kadın dktora yönlendirdi adını hatırlamıyorum alttan muayene etsin demişti neyse o gün doğumum oldu ve Çankırı devlet hastanesinden çok memnun kalmıştım çok iyilerdi ebeleri çok güzel bir doğum gerçekleştirmiştim onlar sayesinde şimdi de tekrar hamileyim kastamonudayım eğer burada imkanlar el vermezse tekrar Çankırı devlette doğum yapıcam