Demerve tahamommy evet tam olarak öyle, bir de çevremde duyuyorum bulantı iyidir bebeğin rahme tutunduğunu gösterir, sağlıklı gebeliği gösterir diye sonra beni alıyor bi düşünce 😂 çok teşekkür ederim deneyiminizi paylaştığınız için
tahamommy Demerve size tavsiyem çevrenizde ki seslere kulaklarınızı tıkayın o kadar çok kirli bilgi var ki ben bi tanesini doktora söylediğimde dalga geçer gibi konuştu valla benimle 😅 ben araştırma bile yapmıyorum ağrım mı var aman geçer diyorum, araştırırsak kanser bile çıkıyoruz, burda hastalık başlığı olan hiç bir posta girip bakmıyorum mesela evham yapmamak için. Bizim de başımıza gelebilir diyebilirsiniz ama benimde totemin bu ne kadar az bilirsen o kadar mutlu olursun 3 düşükten sonra bunu anladım 😅 biraz geç oldu ama
Damla_g28 Demerve canom ben 27+5 haftalik hamileyim hahahaha kızım olacak 😂😂mide bulantısı zart zurt hepsi boş cinsiyette 😂😂
Demerve DuruDefne_mommy şöyle ki mide bulantısı iyidir sağlıklı gebeliği gösterir bebek anneye tutunuyor gibi cümleler duyuyorum. İnsan var olduğuna ilişkin kendi vücudunu yokluyor ister istemez
Demerve edacnr96 sanırım erkek bebek belirtisiymiş mide bulantısı olmaması, siz de erkek bebek bekliyormuşsunuz sağlıkla gelsin 💐
Sdanur1 Demerve 29+3 ten bildiriyorum halen kusuyorum kusmayanlara imreniyorum :), her gebelik ayni değildir kimseyle kendinizi kiyasmqlwyin stres yapmayın bebeğiniz de stres olmasin
Elifmehmetemin Demerve tedirgin olmak yerine bence şükret canım ben kızımda 4 ay çektim oğlum da hastanelik oluyordum kusmaktan şuan hamileyim elhamdülillah bulantım oluyor ama beni maf edecek kadar değil elhamdülillah inşallah olmaz bu saatten sonra da 🤲 20+3 haftalık hamileyim şuan
Demerve Mismis35 elimden geleni yapmaya çalışıyorum, arkadaşınızın bebişinin cinsiyeti nedir acaba belli oldu mu? Bulanmazsa erkek bebek olabilir diyolar
Hasret18ayaz Demerve iki gebeligimdede bulantı 8. Haftada başladı doğuma kadar sürdü olmamasını çok isterdim cunki mahvoluyorum hamileliklerimde bulantı yüzünden bence dua edin bulantı olmasın
Elifmehmetemin Demerve kızımla oglunda ilk 4 ay oldu sonra kesildi ama şuan ki hamileliğim de olmadı çok şükür olmaz da inşallah
Elif3419 Demerve çok saçma☺️ ben şuan 9+3’üm mide bulantım olmadı hiç sadece son zamanlarda çok yemek yiyince acıkınca bi kötü oluyorum o kadar sevinmeniz gerekiyor bence ☺️