Çok moralim bozuk arkadaşlar 29+1 deyim yüksek tansiyonum seyrediyor heryerim ödem topladı 10günde 10 kilo aldım gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar 24 saatlik idrar tahlili sonucuna bakıcaklar. Bebeğim suyuda sınırda doktor 4000ml serum takviyesi istedi bebek hareketlerinde azalma olduğu için çok korkuyorum arkadaşlar başından geçen var mı böyle