2-bebegisteyenanne Aren ismini sizce kız çocuklarına mı yoksa erkek çocuklarına mı daha çok yakışıyor? unisex bi isim olduğunu biliyorum sizin düşüncelerinizi merak ediyorum 🌸
2Princess1Mom 2-bebegisteyenanne Erkek olsaydı koymayı düşündüğüm isimler arasındaydı. İlk çocuğumun(kızımın) ismi de Laren bu arada 🤭 Laren-Aren düşünüyordum ikincide kız.
Ebru_ebru 2-bebegisteyenanne Bence erkek kız da Arin ismi daha hoş erkek de Aren bizim de düşündüğümüz isimler arasında 🥰
2Princess1Mom gezentianne Lavin ve Mihra arasındaydım balım. Laren Su - Mihra Ada olacak nasip olursa. Ada ile Su dan uyumu yakaladım birazcık. 🤭