Pelnztrk Arkadaşlar 23 günlük bebeğim var sol mememde çatlak oldu yarık ve çok acıyor iltihaplanıyoda her emzirmeye temizleyip emziriyorum ama geçmiyor kantaron yağı lansinoh kremde sürüyorum nasıl geçer napmak gerekir 😔
minismom Pelnztrk cok gecmis olsun cok iyi bilirim acısını eczaneden silikon gogus kalkanı al gogusun kıyafetine temas etmesin surtundukce daha cok yara olur kantaron yagı kullanıyomussun stn insallah bi an once toparlarsın
Oznurcivan Pelnztrk Zeytinyağı sürebilirsiniz bana çook iyi gelmişti ve havalandırın göğsünüz açık durun sağım yapnak daha çok yara yapabilir benim öyle olmuştu
Edafmo Pelnztrk canım tahinin üzerinde biriken yağ çok iyi geliyor ilaçtan çok daha iyi bana o çok ile yaramıştı. Bir de ayva bulabilirsen ayva çekirdeklerini bir çay bardağı suda beklet o jel gibi olıyor onu da sürebilirsin onun da faydası çok
Pelnztrk minismom gümüş kapak aldım canım onun sayesinde toparladım zaten şükür ama yarık geçmedi ilk emzirmede 2 3 saniye acıyor sonra geçiyor ama iyileşse fena olmaz 😔😀
minismom Pelnztrk yarık hemen kapanmıyo malesef yine bi iki haftayı bulabilir acısı gectiyse ne guzel 😊
minismom Pelnztrk pompa dahada yara yapabilir meme reddi olabilir emzirin bebek emdikce tukurukleride iyilestiriyo diye duymustum parmagımızı kestigimizde bile yarası hemen kapanmıyo biraz zaman alıyo