Tostosunannesiii Midem sürekli hastaymışım gibi dönüyor bulanıyor istifra ediyorum .. Ne yapıyorsunuz nasıl başa çıkıyorsunuz… Prilam bende pek işe yaramadı .. Artık gerçekten dayanamıyorum .. iğrenç bir his … 🥹🥹🥹
Elifeminask Tostosunannesiii canm ben 13 haftalıgım kusa kusa öldüm her gun kusuyırm prilam alıyorm üzerine birde zofer ama bana mısn demıyor istifra etmekten bıktım ederkende altıma kacıryorum midem ben cok zorluyr
Deleted33000 Tostosunannesiii 28+1 haftalığım ama benimde hala sabah kusmalarim devam ediyor bana da prilam fayda etmedi prizin yazdı sonra doktorum o iyi geldi bide çok çok bulantı olan günler için onyzd ilacı verdi o daha ağir bı ilac olduğu için bı kere tek içtim ilk 4 ay aç susuz yattım gerçekten o yüzden sizi çok iyi anlıyorum
Tostosunannesiii Meleknur1 şekerim var yaaaa birde berbat geçiyor 🤮 Ağlıcam artık öğürmekten yanlarım acıyor valla
Meleknur1 Tostosunannesiii en sevmediğim şeyi hamileliğin gerçekten çok kötü ya benim de işim dışıma çıkacak artık 🫠🥲
Tostosunannesiii Meleknur1 ne kadarlıksınız.. ya insanın hayat kalitesi düşüyor gerçekten … kus kus artık ağzımın içindr berbat bir tat var … kasıklarım acıyor … ağzımın içi sürekli sulamıyor . Kusacağım zaman . Artık gerçekten bitsin istiyorum .
Tostosunannesiii Elifeminask offfffff umarım biran önce geçer . Gerçekten insanın hayat standartları düşüyor ya .. fırıl fırıl dönüyor insanın midesi … ilk gebeliğimde bulantı nedir bilmezken burda dibini gördüm resmen ..🤮 ne yapsam olmuyo biraz naneli seker iyi gibi geliyo ama hoop ondada etki geçsin tekrar sil baştan
Elifeminask Tostosunannesiii bende nanali seker ve salatlkta kusturyor. annemler bana bakıyır ben ayaga bile cok zor kalkıyorm
Tostosunannesiii Elifeminask yaaaa kuzummm çok üzüldüm umarım bizde hamileliği hastalık gibi değilde çiçekli böcekli geçirenlerden oluruz … gerçekten berbat birset o mide bulantısı .. salatalık malatalık kraker foss valla öyle birşeyki anlamadım … boş mide kustururmu kusturuyo ya
Tostosunannesiii Deleted33000 3 yasındada oğlum var birde … o ladar halsızımki gercekten zor idare edıyorum mutfaga hiç girmek istemiyorum .. o kadar berbat haldeyimki inanın gerçekten cok zor .. umarım tez zamanda geçerde kurtuluruz ya
Elifeminask Tostosunannesiii benm iki cocgum var biri bir bucuk digeri de 5 yasında onlar rezil oldu ben bakamıyorm hep yatyrm annem geldi oda yaslı kimse anne gbi olamaz
Deleted33000 Tostosunannesiii inşallah canim benimki böyle doğuma kadar gider de iki çocuğum var onlardan tecrübeliyim ama seninki çabucak geçer inşallah çok zorlandigin zamanlarda acile gitsen serum da takarlar o da baya toparlıyor ben her hafta iki serum yiyordum sende dene bence