Minik53 8 haftalıktı ikizlerdi keseyi göremediler bir türlü ama kanda hamile çıkıyordum, bthgc değerlerim hamile diyordu ama kese yoktu bu süreçte değerler de düşmeye başladı ama dış gebelik olduğunu anlayana kadar 2 ay geçti ve gebelik patlayıp tüplerimden birini parçaladı tek tüp olmasına rağmen hamile kaldım 4. Ay denememizde hamile olduğumu öğrendim ama tabi bu süreçte kanamam da oldu hamileyken zaten kanama bizi şüphelendirdi bu şekilde