Selam anneler nasılsınız?
25hafta, olduk kızım olacak ikinci çocuğum oğlum var. İstagram da, herkes, bilmiyor ama bı akım var bu cinsiyetini göstermek ıcın, hemde, şarkıyla, uyumlu oluyo dye story atmak fıkrım var. Kıyafet ile bıkac, saniye koycam da daha erken mı dursam mı dye dye doğum gelecek 😁😁😆
SıZ bebeğiniz cinsiyeti ıcın neler paylaştınız aktıf anneler merak ediyorum..