Zehradgdrn (Adet tarihim 11 nisandı) Kızlar beta değerim 10 Nisan 95 12 Nisanda 376 çıktı acilde baktırdım değer kaç olana kadar takip etmem gerek tekrar kan vermeme gerek varmı
Grimsi Zehradgdrn bence çok güzel artmış daha baktirmaniza gerek yok 2 katı olacak şekilde bı hesap yapıp ona göre gidebilirsiniz kadın doğuma
Rabia8998 Kızlar benim de 4. Gün gecikmenin iki gün önce ilk değer 17.49 bugün ki değer de 32.16 çıktı doktor haftaya cuma tekrar kan ver dedi artışım çok mu düşük acaba kimyasal olabilir mi
Zehradgdrn Rabia8998 çok erken öğrendiğin için olabilir %60 artmış olması bile yeterli inşallah sağlıklı bir gebelik olur