Glsm_68_ Merhaba Hanımlar size sorum olacaktı başına gelen varmi acaba 2 aydır falan dilimde mantar var ne yapsan ne uygulasam geçmiyor hamile olduğum için ilaç da vermedi doktor başına gelen varsa nası bi yol izledi acaba
Efendininannesi Glsm_68_ ağızda mantara ne iyi gelir bilmiyorum ama karbonat ve sirkenin mantara iyi geldiğini biliyorum geçmiş olsun
Bebekmert Glsm_68_ Benimde öyle olmuştu gazlı bez ve karbonatla günde 3 defa sıyırma işlemi yaptım . Biraz acıyor ama bir şey yerkenki agrisindan daha iyi .
Senayilmaz1 Glsm_68_ Hindistan cevizi yağının çok iyi geldiğini duydum soğuk sıkım olacak hem yiyebilirsiniz hem de dilinize sürüp bekletin.Denenmiş.Şekerli gıda ve karbonhidrat tüketimini de azaltın. Geçer inşallah
Glsm_68_ Efendininannesi sirkeli suyla karbonatlı suyla falan gargara yapıyorum ama gecmedi bi türlü bisey yiyip içemiyorum doğru düzgün 😒
Bebekmert Glsm_68_ 3 4 gün düzenli yapınca geçti . Hatta dün baktım yine oluyor hemen tekrar yapmaya başladım
Glsm_68_ Bebekmert gazlı bez yok ta normal temiz bezle yapsam olurmu acaba ya kurtulmak istiyorum artık 1 hafta sonra doğumum var