zgrRabiaztrk Merhaba bayanlar 30 haftalık hamileyim hala kızımın isminde kararsızım 😏 sizler ne koycaksınız ismini bebeklerinizin ?
Rabia88 İpek defne aslı bahar düşündük elif koymaya karar verdik gibi bizde 31 olduk ve hala net degil
zgrRabiaztrk Bende ilk başta öykü koymayı düşünmüştüm sonra zeynep ecede kaldık bende 31. Haftama girmek üzereyim 😊