Sendenbanakalan Benim adetime 4 gün kala kasıklarımda ağrı vardı normal regly olacağım zaman ağrı gelir gitmezdi o an olacağımı bilirdim bu sefer farklı ağrı geliyor gidiyor belim ağrıyor memede hassasiyet zaten normalde de oluyordu ama meme hassasiyeti hiç geçmedi adetim gecikmesinden 2 gün sonra öğrendim gebe olduğumu beklemesi zor ama yapmak istiyorsan test yap bence.