ikibaloglanannesi sağlıkla kavuşun inşallah, bende 23 gün önce sezaryen oldum.aslında ben çok panik bir insanım ama ameliyathanede bir soğukkanlılık geliyor dua ediyorum hissetmediğimi farkedince daha rahat oluyorum, bu 3. Biraz geç iyileşti ama daha üç gündür iyiyim sizin kolay olur inşallah, zor olan iyileşme sürecimdi ama hatalarım var tabi. Antibiyotik düzenli kullanın baticon ile pansuman yapın, kantaron yağı kullanın iyi oluyor deniliyor yara iyileştirmede, yarayı kuru tutun ve dinlenin uyuyun vs