Kızlar selam. Bunu ablam için soruyorum. Yaklaşık 3 senedir evli. Bundan önce de bir 3 sene kadar kanser tedavisi geçmişi var. Çocuk istiyorlar korunmamalarına rağmen olmuyor. Ablam çokça hastane ve doktor gezdi. Herhangi bir problem yok. 2 aydır Ovülasyon deniyor. Bu ay çatlama gördü ayın üçünde. Ve değerlendirdiler. Regline şuan 5 gün var. Erken gebelik testi yaptık ama negatif . Pozitife dönme şansı var mıdır? Ya da biz çok erken mi test yaptık? Bilen biri yardımcı olabilir mi?