Selam kızlar, 34. Haftaya girdik ve hala ilk 3 ay ki olan mide bulantısı şikayetim devam edıyor 2. Trimesterda gecen bu durum son aylarda nüksetti yine. Cuma günü doktoruma gitmiştim herşey yolundaydı çok şükür mide bulantımıda söylemıstım tahlılde istemıstı idrar tahlılı eğer enfeksiyon varsa olur dıye yoktu enfeksıyon ama nolucak bu bulantılarrrr? Yemek yesemde bulanıyo yemesemde iştahım yok bebiş doysun dıye yemeye calısıyorum tat almıyorum hiçbişeyden ya halsizlikte var daha çanta hazırlamam gerekıyorrr 🥹🫂