Duygulumm Kızlar burda yeniyim ilk hamileliğim 6. Haftadayım adet dönemimde kahverengi leke gelmişti adet dönemim geçince bir daha gelmemişti ama bugün yine kahverengi leke gelmiş ve beni çok korkutuyor, bilgisi ya da bu sorunu yaşayan var mı
2121nehir Duygulumm 6 ve 7.hafta da bende de olmuştu korkmayın ama doktorunuza gidin hemen hemen bütün gebeliğin başında o oluyor
Katya1 Duygulumm bnmde 5.haftamdan 8.haftaya kadar devam eden kahverengi lekelenmem oluyordu günde 3 kez progestan kullandım. İhmal etme cnm doktora görün büyük ihtimalle progestana başlatır stress yapma dinlenmeye çalış ağır işten kaçın ve bol su ic
Duygulumm Katya1 2121nehir ftmagkr Kızlar çok teşekkür ederim pazartesi ilk işim doktora gitmek olacak ama o zamana kadar bir şey olur mu 2 gün var 😒
ftmagkr Duygulumm acile gitme şansın varsa git canım… Benim de 5. Haftada oldu hemen kullandım ilk kullanmada kesildi
Duygulumm ftmagkr minikbebegim06 Marsmelow Kızlar leke kırmızı kanama ya dönüştü acil doktoruna gittim progestan verdi. Bu hap hem fitil miş hemde oral yoldan kullanılabiliyormuş, bana oral olarak kullanılacak yazmış reçeteye bu şekilde kullanan var mı
Duygulumm ftmagkr canım 5. Haftada gittiğinde bebek gözüküyor muydu doktor bana kese gözüküyor ama bebek yok çevresinde kanama var dedi sağlıklı bir gebelik olmayabilir dedi umudum kalmadı açıkçası ,
ftmagkr Duygulumm kırmızı lekelenme tehlikeli diye biliyorum. Ağızdan ya da fitil şeklinde iki şekilde de aynı etkiyi yaratıyor fakat fitil daha etkili oluyor. Doktorunuz oral dediyse vardır bir bildiği ona göre kullan canım
ftmagkr Duygulumm kese vardı ama bebek yoktu 5.haftada görülmez zaten… Benim kanama alanım yoktu. Böyle durumlarda tek doktor görüşü ile sınırlı kalmamak lazım bence başka bir doktora da muayene olmanızı tavsiye ederim 🙏
deryakrgz 15+4 günlük hamileyim. İdrarla beraber beyaz ve açık kahverengi akıntı geldi daha önce yaşayan var mı acaba ?
Duygulumm deryakrgz yukardada dedikleri gibi kahverengi akıntıyı doktorlar çok önemsemiyor ağrıda yoksa eğer, ama yine de doktora gitmek lazım, benimki düşük olabilirmiş kalp atışı yoksa istediğin kadar hap iç sağlıksız bebekse düşer dedi 😒
deryakrgz Duygulumm ben daha iki gün önce doktora gittim bebek sağlıklı bir şekilde büyüyor ve kalp atışını da dinlemiştim o günde ama bende enfeksiyon vardı suyla sulandırıcı bir ilaç kullanmadım kanamam felan olmadı ama ilk gebelik olunca ister istemez tedirgin oluyor insan. Ebe bir arkadaşa tanıştık oda takip et kendini enfeksiyon yenilemiş olabilir birşey olacağını sanmıyorum ama pazartesi doktora gidersin dedi