Maviyesil121212 Kızlar 32 haftalığım ve kasılmaların oluyor özellikle ayaktayken veya çok yürüdüğümde. Sizde de böyle oluyor mu ? daha çok erken değil mi? Allah korusun erken doğumdan korkuyorum
SevgibiR Maviyesil121212 nst girmiş mıydın cnm çok zorlama kendini fazla yürüyünce bi kaç kez olmuştu bnmde sonra olmadi
Irazca Maviyesil121212 ben de 32 haftalığım, çalışmaya devam ediyorum. Yorulduğumda benim de kasıklarım çok ağrıyor, karnım sertleşiyor, kasılmalar oluyor. Umarım bunlar normaldir :/
Busracmn1 Maviyesil121212 benimde bi kere oldu ayağa kalktığımda olmuştu sonra olmadı nst ye daha girmedim haftaya gidicem
Sibellaa Maviyesil121212 ben geçen gece doğuruyorum sandım. Artık bu yalancı sancılar olacak diyolar. Fazla yorulmamak lazım. Ben çok fazla ayakta kalınca yada çok fazla yürüyünce sancılanıyorum. Artık herşeyi dinlene dinlene yapıyorum akıllandım yani 😊 korkma canım doğumlarımıza az kaldı o yüzden normal yani
Maviyesil121212 Irazca umarım... aynı şeyler oluyorsa normaldir diye düşünüyorum ama insan gene de evham yapıyor sen girdin mi nstye
Maviyesil121212 Nstye girdim doktor da dedi sancı çıkmış kasılman falan oluyor mu düzenli dedi benim hissettiğim günde 3-4 kez demiştim o da bu normal yalancı sancı başlamıştır dedi ama dikkat edince fark ettim ki günde 10 kez falan oluyor. Doktor da 10dkda 1 olmadığı sürece korkma dedi ama elde değil ki
AkelebekB Aynı haftadayız bende çalışmaya devam ediyorum özellkle hızlı hareket ettiğimde çok kasılmam oluyor, ben hiç nst ye girmedim çarş gircem bakalım, Bide sizinde bebişinz karnınızı delecek gibi mi çok akıntı ve ıslaklık oluyo bide
Maviyesil121212 AkelebekB evet sarı renk almaya başladı akıntım. Bebeğin hareketleri yavaştan canımı acıtmaya başladı o eski pıt pıtlar yerini hareketleriyle karnımın dalgalanmasına bıraktı
Maviyesil121212 Caglaoraldogan böyle bebek bir yere toplanıyor gibi sertleşiyor karnım ben bebeğin poposunu falan dayadığını düşünüyordum ama kasılmaymıs
Irmyldm9 32+5 erken doğum riskim var ve o kasılmaları ağrıları gün aşırı yaşıyorum. Bebeğim 2050 gram olduğu için mi ciğer geliştirici vurulduğum için mi bilmem doktor bu saatten sonra doğsada endişelenmem dedi bende biraz rahatladım. Vücudunuzu dinleyin elbetteki ağrılarınız olucak ama tedbiri de elden bırakmayın. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum😊🙋
Maviyesil121212 Irmyldm9 erken doğum riskinizin olduğu neye göre anlaşıldı rahim ağzı uzunluğunuz falan mı kısaydı acaba
zynpnil Canım merhaba aynısı bende de var. 32 de çalışabilir almıştım 34 de doktorum iZne ayırdı. Bebeğin başı aşağıya dönmüş iyice baskı yapmaya başlamış ayakta veya yürürken hissettiğim başlı oymuş birde kasılmalarım oluyor benimde 34. Haftada doktorum ciğer geliştirici vurdurdu nst de sancı da çıkınca şimdi 35 i bitirmek üzereyim evde dinleniyorum mümkün olduğu kadar az yürüyorum dinleniyorum doktorum 36 yı atlatalım 2 kiloyu geçsin diyo inşallah sağlıkla kavuşalım hepimiz
Maviyesil121212 zynpnil ben de yarın gidicem çalışabilir almaya bakalım verecek mi? Benim bebişin kafa da dönmüş aşağıya çatı ağrım da oluyor haliyle ama napalım dirensinler de
Maviyesil121212 Sibellaa ya normal doğum için de yürüyüşe başla diyorlar iki ucu şeyli değnek resmen. Yürüyelim mi yatalım mı napalım bilemedim :)
LareninAnnesi 32yim bende canım erken doğum riskim var ama kasılmaların çok sık olmadığı sürece erken doğumla alakası yok bebeğin yeri daraldıkça pozisyon değiştirirken o tarz kasılmalar olabiliyor benim uzun zamandır kasılmam oluyor yaklaşık 25.haftadan beri bebek top gibi bir yerde toplanıyor karnım sertleşiyor ve acı diyemesem de rahatsız edici bi gerginlik hissediyorum elimle ovalayınca yumuşuyor.. Ama ard arda olmadığı için günde birkaç kez olduğu için dert etmiyorum normal olduğunu biliyorum.
Maviyesil121212 LareninAnnesi herkeste aynı şeyin olması rahatlattı beni demek ki bu haftalarda olacak bunlar. Bazen doktordan daha çok aynı şeyi yaşadığımız insanlar rahatlatıyor :)
Sibellaa Maviyesil121212 yürü canım yürü ben şu anda bile yürüyorum ama dinlene dinlene. Bide eskisi gibi bi saat yürümicen tabi kısa kısa yürücez😉
LareninAnnesi Maviyesil121212 Öyle tabi başka yaşayanlardan da duymak rahatlatıyor. Sana yazdım çok sık olmadıkça normal diye ama yaklaşık 1 saattir sürekli kasılmaya başladım yaklaşık 5 dakikada 1 kasılıyor karnım çok stres oldum şimdi sık olduğu için. Rahim ağzı kısalığı var bende yarın dr randevusuna kadar bişey olmaz inşallah
Sofita O toplanma kasilmaysa ben de yasiyorum 32 hsfta oldum biz de ama biyerlerde okumustum vucut dogum hazirligina gecermis, arkadaslarimdada olmustu bu haftalarda oyle ama nornal vaktinde dogurdular. Kasik agrisi da cok yattigimda kalkarken oluyor, birdw cok yoruldugumda, bel agriniz var mi ben de 2 3 gunde bir bel agrisi oluyor
Maviyesil121212 Sofita bel ağrım da oluyor ama haftada 1 falan doktorum karnın büyüdükçe ağrıması çok normal dedi. Kasılmalar için de yalancı sancıların başlamış normal dedi de aynı durumu yaşayanlardan duyup iç rahatlatmak daha iyi oluyor