gul231 Kızlar ilk muayene için doktor araştırıyorum da hangi doktora gidebilirim memnun kaldığınız doktorları söylermisiniz muayene ücretleriyle birlikte 🌺
Minikeller38 gul231 oğlumun doktoru Fetih hanay dı özel kliniği var çok memnundum . 2. Gebeliğim tayinimin cıktıgı için başka dr gdyorum .
Nurnur2 gul231 özel hayat hastanesi Emine Boybay ilgili ve çok tatlış bir doktor Malatya dan gelip doğum yaptım
Ebru06 gul231 ben medikalde Emine karhana gidiyorum 3. gebeliğim diğer çocuklarımda da Emine hocaya gittim çok ilgili bir doktor çok memnunum kendisinden. Özellikle ikinci doğumumda oğlum kanalda sıkıştı benim çok yorulup ıkınmayı bırakmamla alakalı ve Emine hoca çok soğukkanlı bir şekilde oğlumu herhangi bir sağlık problemi oluşmadan doğumunu sağladı Allahın izniyle. Ücreti de 1550 tl
Minikeller38 Minikeller38 Tunceliden fethi beye geliyordum zaten Tuncelide kimi tanısam memur olarak hepsi ona gdyordu baya memnunlardı bende gittim daha öncesi medikal emine hanıma gdyordum memnun değildim soguk geliyodu güler yüzlü biri değildi benim riskliydi zaten pozitif olması benim için çok önemliydi rahatlatıcı şeyler söylememesi iyiki fethi beye gitmişim şimdi yakın olsam gene ona giderdim .
Silaa23 İlle de doktorum ille de doktorum diyorummm :) Yaser beyden Allah razı olsun şuan tüm yakın çevrem ona gidiyoruz bir kişiden olumsuz bir cümle duymadık , Medilineste çalışıyo doğum ücretlerine de baya indirim yapacağım dedi sözü aldık kendisinden 😂