cakirbebek 5+4 kese ve bebek var kalp atışı bir kaç güne duyulur dedi 21 inde kontrol verdi..heralde cinsiyet tahmini şu anda olmaz gibi 😂
Gnypyrz cakirbebek benım beta 18324tu 6haftalıktı kalp atışı yoktu benim betam niye bu kadar yüksek anlamadm
cakirbebek Gnypyrz keseden sonra betaya bakmıyorlar diyorlar ama belli olmaz kısmet umarım duyarız en yakın zamanda ❤️