eda_x1 yani bisey olmaz diyen neye göre diyor bilmiyorum ama kadın doğum acile gidip muayene olun durumu anlatin gebelikte her türlü kanama ve lekelenme risk olarak görülür burda bir şey yok derler Allah korusun bir sorun çıkar bilemezsiniz o yüzden beklemeden kadin doğum acile gidip muayene olun