OzgeSelcuk Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Elektrikli göğüs pompası alacağım. Sizce acura mı almalıyım yoksa kiwi mi ? Uygun olup performans ürünü olan bişi almak istiyorum. Bide tek göğüs mü almalıyım çift göğüs mü ?
Eymenkuzusu OzgeSelcuk tek göğüs yeterli oluyor bence ilk dogumum dA mastit olmamak icin sagim yapiyordm sadece. Kiwi marka icin cekim gücü düşük diyorlar bizzat deneyimlemedim. Baska birinden odunc almistm ama bnde alamyi düşünüyorum acura kullananlar yorum yaparsa iyi olur merk ediyorm o markayi
Selmagkk OzgeSelcuk ben giyilebilir olandan aldım iş yaparken vs de kullanılabilir priz başında beklemeye gerek yok bebebao aldım memnuniyeti çok ama henüz kullanmadım bebiş doğmadı☺️
Edafmo OzgeSelcuk ablam tek göğüslü kiwi kullandı çok memnundu. Ben lansinoh tekli kullandım memnundum
0680 OzgeSelcuk Ben manuel kullanıyorum çok zor oluyor. İmkan varsa en iyisi bence eller serbest. Kiwi yide bi arkadaşım kullanıyordu iyi diyordu o ben kullanmadım.