Turuncukadin Kızlar eltim 2-3 hafta içinde doğum yapacak hediye hazırlamak istiyorum ama ne yapılır nasıl yapılır hiç bilemedim anneme sordum o da ben bilmem diyip duruyor🙄 önerileriniz var mı?
Mrvsmt2502 Turuncukadin bir çeyrek + kıyafet sepeti hazırlardım takım tulum zıbın çorap pijama vs içeren
Edizhr Turuncukadin eltim iki kızımda da altın birşey takmadı sapka yelek örmüş zıbın alt üst takım bana yazma çorap elbise külotlu çorap bide battaniye eski tarihlerden kalma yani burda iki kızıma da getirdikleri var mesela birine battaniye koymuş digerine alt üst takım birinde elbise vardi diğerinde sade çorap öyle yani
Tugceelanaz Turuncukadin İmkanın varsa çeyrek altın veya bebeğe altın künye olabilir isimli. Küçük bir sepet alt üst takım , çorap vs bebek için Veya bezlerden ,,pasta ‘’ yapıyorlar o da tatlı oluyor Yanına bi kaç birşey koyarsın süslersin o da güzel olur
Aylaa123 Turuncukadin bence bebeğe bir çeyrek birde ufak tefekte bebek kıyafeti birde eltinize hediye alın hep bebeklere birşey alınıyor lohusa olucak bence ona daha çok sevinir
Turuncukadin Mrvsmt2502 tamam o zaman hazirlayayim çünkü incelik olur diye düşünüyorum. Aramızda birkaç hafta olacak galiba doğum tarihi olarak
Turuncukadin Mrvsmt2502 ya aramız iyi de ona ne alabileceğimi bilemedim açıkçası. Ondan bebişe diye düşündüm direkt🌹 eltime de yazma falan koyabilirim aslında
Turuncukadin Tugceelanaz altın takacağız gibi duruyor evet ama künye de çok tatlı olabilir. Eltime de bir şey alayım mı sence yoksa sadece bebişe mi
Tugceelanaz Turuncukadin Eltine çiçek olabilir . Şimdi ne alınır bilemiyorum 🤷🏻♀️😅 kıyafet alsan olmıyabilir illa kilo vericek sonradan giyemicek. Ay bir de aklıma yeni doğan çekim hediyesi geldi. Ailecek çekim hediyesi de olabilir. Ömür boyu anı kalır onlara 🥰
Turuncukadin Tugceelanaz öyle çekim falan çok hoşuna gitmeyebilir ya. Yoksa çok tatlı bir hediye olabilirdi gerçekten 😊
Aylaa123 Turuncukadin güzel bi pijama takımı olabilir rahat emzirebileceği yada çiçek felan yaptırabilirsiniz
Edizhr Turuncukadin ablama kendi öz ablama bak çeyrek altın taktım yigenime 1 büyük paket bez 3 lu ıslak mendil LCW tüylü hırka aldim 3 alt üst takım 2 uzun kollu zıbın bebeğe lif koydum 2 altlık koydum birde amigurimi tavşan yaninda şıngıragi falan öyle takım yaptırdım ama kiyafet ayriyeten ablama birşey koymadım ama sen eltine yazma çorap atlet külot koyabilirsin biz elimize geçtikçe birbirimize sürekli birşey alıyoruz kardeşlerimizle ondan kıyafet falan gerek yok eltine
Turuncukadin Edizhr ay ben de çeyrek takalım diyorum ekonomi belli eşim ne diyecek bilmiyorum konuşmadık tam. Senin aldıkların iyiymiş canım kaydettim🥰