Haleberika Merhaba arkadaşlar 20.haftadayım tetanoz aşısı olmam gerekiyor ama üçlü aşı da varmış siz hangisini oldunuz ?
Balbebek012 Haleberika normal tetanoz yaptı sağlık ocağı bu 3.gebeliğim 5.kez tetanoz oldum ama bana üçlü aşıdan bahsetmediler yerinde olsam doktoruma sorardım