Selam kızlar iki aylık bebeğim var ve kolik bebek , ben o kadar çok çektim ki belki benimle aynı durumu yaşayan varsa bir faydam olur diye yazmak istedim , benim bebeğim aşırı gazlı hatta gaz sancısından morarip uğunarak ağlıyor o derece, bu süreçte bize bu sayacağım maddeler çok yardımcı oldu
1) zeytinyağı ile karnına masaj yapıyorum ve sıcak havlu koyuyorum
2) sabahları 1 çay kaşığı doğal zeytinyağı iciriyorum
3) gün içindeki uykularında yüz üstü uyutuyorum ( bunu başında bekleyerek kontrollü yapiyorum her an burnunu kapatabilir diye yanından ayrılmıyorum)
4) Gün içinde dönüşümlü olarak rezene ve kimyon tohumunu demleyip içiyorum
5)anason çayı içiyorum (aşırı gaz çıkartıyor)
6) Yarim kundak yapiyorum ve ayaklarını topuklarından toplayip squat yapar gibi eğilip kalkıyorum ( çok rahatlıyor)
7) karnına ve ayağının altına acı elma yağı sürüyorum
8) akşamları ılık suda masaj yapıp banyo yaptırıyorum
9) her beslenme sonrasi muhakkak gazını cikariyorum, hatta bir memeyi bitirdiğinde o zaman gazını çıkarıp diğer memeye öyle geçiyorum
10) karnını kendi karın hizama getirip kucağimda tutuyorum hem onu rahatlatıyor hem gazi çıkıyor
11 ) kolik bebekler sürekli emme ihtiyacı duyuyor karnı tok olsa bile emmek onu rahatlatıyor ama emdikçe gaz birikiyor ben buna çözüm olarak emzik verdim rahatladık biraz
Benim bebeğimde bunlar işe yaradi ama tabiki herkesin bebeği farklıdır siz yine de alerji durumunu dikkate alarak maddeleri dikkatli uygulayin arkadaşlar, ben zeytinyağıni doktor tavsiyesi ile verdim ama öncesinde çok minik verip alerjisi olacak mi diye test ettim sonrasında devam ettim , deneyecek olan arkadaşlara dilerim fayda sağlar