tubb6 Amiin inşallah. Acı eşiğim çok düşük malesef her gripte mutlaka ağlarım 🥹 su gelmesi aslında iyi birşey değilmiş ben hep diyordum suyum gelsin çok merak ediyorum neyi merak ediyosam gördüm suyu mecbur suni aldım önce sancım gelse evde çeker giderdim ama 16 saat hastanede sancı çekmek zorunda kaldım hastane bence stresli yanınızda biri olunca daha kolay oluyor, şuan bende devlet düşünüyorum ama diyorum ki hata mı ederim para vermemek için baya aradayim henüz haftam küçük düşünüyorum 🤭