Bsraefnaa Ben vitale hastanesinde doğum yaptım o kadar para aldılar bizden ne ilgi ne alaka sezaryen doğum oldu ve dikişlerimi hep eğri yapmışlar. Benden size bi tavsiye asla o hastaneye gitmeyin
Bsraefnaa Nöbetçi doktora denk geldim maalesef ama onun da acil kontrollerine gitmiştim biliyordum doktoru ismi de rıza hakan güralp
Bemie Bsraefnaa doğuma giren doktor kimdi acaba. Bende ilk muayene rastgele bir doktora gitmiştim hiç memnun kalmamıştım. Ama doğum için düşünüyorum, çünkü sezaryene daha sıcak bakıyorum devlette normal doğum yapıyorlar
Bsraefnaa Evet vitale takipliydim maalesef hafta sonuna denk geldi doğumum acil sezaryen olunca nöbetçi doktor aldı
birannis_ Bsraefnaa nasıl yani ya bizler o kadar para veriyoruz özele ve doğum ücreti ödüyoruz devlet mi burasida hafta sonu acil sezaryen diye doktorunuz gelmiyor. Ben vitale gidiyorum ki böyle bir saçmalık varsa asla gitmem yani bu tamamen saçmalık acil de olsa benim doktorum kimse o gelmeli
___mom birannis_ tabii özel adı üstünde, ne demek haftasonu gelmedi, az para mı alıyorlar ?! Devlette doğum yapmak daha mantıklı..
Bsraefnaa birannis_ Ben çok pişman oldum o hastanede doğum yaptığım için kesinlikle tavsiye etmiyorum
Bsraefnaa ___mom Aynen öyle ben şuan ikinciye hamileyim ve asla özele gitmeyi düşünmüyorum devlette doğum yapacağım
Bsraefnaa Bemie Rıza hakan güralp Emin olun normal doğum daha iyi sezaryen de daha çok zorlanıyor insan ben 10 gün boyunca oturarak uyuduğumu hatırlıyorum ağrıdan uzanamıyordum uzansam kalkamıyordum
Gizem_Kanat İlk çocugumda da rıza hakan güralpti şimdi de o ben gayet memnunum ayrıca doktoruma sorduğumda acil bir dogum olursa saat fark etmeden gelebiliyor bence kişiden kişiye değişiyordur mesela bende o hastanede diger doktorlardan hiç hoşlanmadım