Ceydaaas1 ilk aşılamada çok zor oldu rahim girişi biraz kıvrımlıymış ama daha önce hiç fatkedilmedi film vs çektirmiştim. İlk aşılama 1 saat sürdü nerdeyse zaten sonuç olumsuz oldu. 2. De doktor anesteziyle rahim daha gevşemiş olacak hemde acı çekmeyeyim diye öyle önerdi dediği gibi çok daha rahat olmuş istediğim yere ulaştım dedi bekliyoruz sonuçları