DuruDefne_mommy mrsozturk betaya göre kaç haftalık olduğunu anlayabilirsiniz zaten referans aralığı yazıyor olması lazım
Yenibirannee mrsozturk ben 5+2 de 2400 betayla ogrenmıstım sizinki gayet iyi yumurtlama haftanızda tutmuş sanırım benim geç döllenme
Esraa00 mrsozturk kız yüksek olsun nolacak Benimde 4+4 yada 4+6 tam hatırlamıyorum o zaman 2500 çıkmıştı doktor değerime çok iyi demişti hatta ki o değere kese göründü zaten