SerenAras Kızlar selam 6 yıl aradan sonra 2.bebişimiz de yolda 💝 Şuan 16+1 olduk fakat hareketlerini hala hissetmiyorum, hisseden annelerim sizler ne zaman hissetmeye başladınızzz☺️❤️
Parinas SerenAras ben ilkini 20de hissetmiştim ikinciyi 16da üçüncüyü 14te. Sizin de eli kulağındadır bence yakında hissedilir 🌸
SerenAras Parinas eveet sabırsızlanıyorum çok, araya zaman girince aynı heyecanı farklı duygularla tecrübe etmek ne kadarda kıymetli 🥰🥰