Herkese merhaba 🙏🏻 İlk gebeliğim ve çevremde sorabileceğim pek insan yok bu konuda o yüzden burada yardım almak istedim. Bebek hareket ettikçe özel bölgemde sızı ve çakılma hissi geliyor. Hormon ilacı kullanıyorum rahim ağzım için, sizlerde de oluyor muydu normal mi acaba 🙏🏻