Hizliveofkeli meryys evet yaptırdım ben ama Eskişehir’e gittim. Sonuçlar geç çıkıyormuş çok kapsamlı olduğu için. 4-5 hafta sürer dediler ama en azından çok düşük maliyetli oldu 😂
meryys Hizliveofkeli Mantikli bir karar olmuş açıkçası biraz önce bir laboratuvarla görüştüm önden araştırma yapayım dedim 20k fiyat çıkardılar 🥲
Hizliveofkeli meryys imkanınız varsa Eskişehir’e gidin. Ama sonuç için de gitmeniz gerekiyor. Her halükarda çok daha ucuza geliyor
Hizliveofkeli Gizmmis Osmangazi Üni. Hastanesinde yaptırdım. 1.100tl muayene ücreti ödedim. Sonuçları elden veriyorlar ama onun için tekrar gideceğim mecbur. Bir de cinsiyet söylemiyorlar ama o tarihe kadar netleşmiş olur zaten cinsiyet diye problem etmedim.
DuruDefne_mommy Hizliveofkeli nasıl yani 1.100 tl içinde mi fetal dna ona ayrı bir ücret ödemediniz mi
Hizliveofkeli Tuba06_06 ben ikili yaptırmadım yaş 35 zaten yüksek çıkacak. Doktora da bu şekilde söyledim. 35 yaş üzerine mutlaka öneriyoruz dedi zaten.
Tuba06_06 Hizliveofkeli aaa tmm ben ikili test sonucu olmadan yapmiyorlar diye okumuştum bir yerde ama öyleyse bende gidip yaptırabilirim çok teşekkür ederim cevap için
DuruDefne_mommy Hizliveofkeli duyduğum en makul ücret bu olabilir gitmeye değer bencede 😊gitmeden önce ne gibi işlemler yaptınız