Sizdenbirii1 Adete 4 gün kala 20.30 8 Nisan Adete 2 gün kala 74.93 10 Nisan Adet günü 282.95 12 nisan yani bugün Daha beta vermeme gerek var mı kızlar yoksa doktor randevusu almalı mıyım
CeysuG Sizdenbirii1 doktora gitseniz de bu değerlerle şu anda kese veya bebek gözükmez Bence son kez tekrardan verin bir hafta bekleyip o şekilde gidin 1.500 3000 arasında iken kese gözüküyor 3 bin sonrası bebek gözüküyor. O yüzden bir süre bekleyip gitmeniz en iyisi
Grimsi Sizdenbirii1 74 den sonrası hele çok güzel artmış canım benim de adete 6 gün kala 8 4 gün kala 29 2 gün kala 66 Adet günümde yarın inşallah benimde yarın iyice yükselir
Ebru1234 Sizdenbirii1 bir daha vermene gerek yok 3000 civarı kese gorünür 10 güne kısmetse bebislr birlikte gorursun
Sizdenbirii1 Grimsi inş senınki de güzelce artar canım bende 18 inde son kez kan verip ordan doktora gidicem kan pıhtılaşması icşn yatkınlık vardı düşüğüm vs vardı doktor iğne veririz demişti ama bakalım :)
Grimsi Sizdenbirii1 benim doktorum hemen başlattı iğneye canım salı gününden beri vuruluyorum inşallah güzelce sağlıklıca ilerleriz
Esraa00 Sizdenbirii1 bebeğim.bende hem iğne hem ecoasprin kullanıyorum Keseyi görür görmez başladı iğneye Takipte kal artışın bin olunca muhtemelen görünür inşallah ,iğne çok mühim
Sizdenbirii1 Grimsi sadece iğne mi verdi canım coraspin de verdi mi bide akşamları mı vuruluyorsun ay çok korkutuyor o iğne beni 😀
Grimsi Sizdenbirii1 yok canım sadece iğne verdi ekstra progestan fitil folic Asıt magnezyum ve demir verdi İğneyi evet akşamlari hep aynı saatte vuruyorum korkma biraz yakıyor ama geçiyor sonra
Sizdenbirii1 Esraa00 sizinde mi yatkınlık var 🐣 bende 1000 1500 bekliyorum 1 hafta daha bekleyip gitcem çok geç kalmak da istemiyorum önemli çünkü
Esraa00 Sizdenbirii1 benim 4 kaybım var hemde kan pıhtılaşması çıktı 4000 lik kullanıyordum ama şuankinde 6000 lik kullanıyorum her yerim mor ama değer😍 Aynen bini geçince git güzelim hayırlı haberler al inşallah
Sizdenbirii1 Grimsi demir ve magnezyjm için erken değil mi canım 12. Haftadan sonra veriliyor diye biliyorum ana değerlerin mi düşük
Grimsi Sizdenbirii1 canım benim önceki iki gebeliğimde kanamam oluyordu kasık ağrılarım oluyor onun için verdi magnezyumu kasılma olmasın diye Demirimde evet baya düşük
Sizdenbirii1 Esraa00 aaa inş sağlıcakla kucağımıza alırız canım 🐣gitcem canım da sence ne zaman vereyim daha kan bugün verdim regl günüm de bugündü
Tgbakrc Bencede kan pıhtılaşması var 2 bebeğimi kaybettim bu yüzden . 3 buçuk haftalıkken hamile olduğumu öğrendim . Hemen iğne başladım hâlâ devam ediyorum doğuma kadar kullanacağım