Ddd4 Rabbim sağlıkla kavuştursum inşallah. Benim kızım da kucağıma alamadan küveze gitti, 12 gün kaldı ve 10 günü entübeydi. Yaşadığınızı çok iyi anlıyorum ama inanın emin ellerde. Sağlığına kavuşunca yanınıza gelecek ve bir ömür inşallah hep yanı başınızda olacak. Siz sütünüze ve kendinize odaklanın bol bol dinlenin süt sağımı yapın sizin sütünüz ona şifa gelecek❤