Merveebuluttt ilk hamileliğiimde 27. Haftada ani açılmayls bebeğimi kaybetmiştim 2. De 13. Haftada serklaj uygulandı dikişlerim sapasağlamdı ama yine 27. Haftada kesem delindi ve suyum geldi malesef🤦🏻♀️ kızım 1 kg doğdu ödem şişkinlik gidince 850 grama düştü ilk gün tam 73 gün küvez sürecimiz oldu taburcu olalı tam 1 ay oluyor Allaha şükür hiç bir sağlık sorumuz olmadı, demem o ki Allah ömür biçerse öyle de yaşıyo böylede🙏🏻♥️ ama tabiki inşAllah 35 den yukarısını görürsünüz tüm kalbim sizinle 🫶🏻