mrsozturk Doktorum emin olamadı küçük olduğu için ama ikiz olma ihtimali yüksek dedi. Şu an tam 5 haftalık, sizce ikiz gibi mi?
mrsozturk Sizdenbirii1 4+2 iken beta hcg 1123 çıktı, ultrason fotoğrafı da aşağıda yprumlara ekledim bakar mısınız🥲
Parinas mrsozturk benim ilk gebeliğimde de böyle görüntü vardı. Kese midir değil midir dedik kanama alanı çıktı ama sizinki benim görüntüden daha çok benziyor keseye
melike__41 mrsozturk Merhaba sizin mesajlarınızı okudum da biraz akşam yaptım negatif sabah yaptım pozitif çıktı demişsiniz bu testi yaptığınızda betanız kaçtı
Cugulibinnazzz mrsozturk canım ben anlamıyorum, anlayan çıkar mutlaka, rabbim gönlüne göre versin inşallah sağlıklı bir şekilde 🥰
Sizdenbirii1 mrsozturk beta yüksek çıkmış 1 hafta sonra belli olur canım o keseler şuan çok küçük belli olmaya bilir ama kalp atış şurasında belli olabilir 😘
Mrvsmt2502 mrsozturk benimde bilgim yok inşallah sizln ve bebeğiniz için sağlıklı olan neyse o olsun Allah gönlünüze göre versin 😃❤️ birde beta ile pek anlaşılmıyor çoğul gebelik benim 4 haftalıkken 1798 çıkmıştı doktor bana da çoğul olabilir demişti ama sadece erken döllenmeydi
mrsozturk Mrvsmt2502 Rabbim hepimize gönlümüzdekinden de daha güzelini hayırlısını versin inşallah çok teşekkür ederim, herhalde en kesin sonucu 1-2 hafta içinde alırız insan heyecandan aceleci davranıyor 😅
Sizdenbirii1 mrsozturk valla canım benim şuan 4+2 görünüyor bugün adet olmama lazımdı kan verdim 282 çıktı yumurtlama 28 iydi adet günüm de bugundu
mrsozturk Parinas benim doktorum da kanama alanı olabileceğinden şüphelendi iki ihtimal var dedi ama emin olamadı 🥲
mrsozturk melike__41 merhaba evet 1 hafta boyunca erken gebelik testlerinde negatif çıkıyordu. Son iki testim kaldığında birini gece yatmadan yaptım yine negatifti. Bir an önce bitsin şu testlerde atayım diye sabah ilk idrarla tekrar yaptım pozitifti. Belki ilk idrar olmasından dolayı doğru sonuç vermiştir bilemiyorum. Beta da baktırmamıştım ama 2 gün sonra doktora gittiğimde 4 haftalıktı
melike__41 mrsozturk ya benim de adet 2 Aralık 3 gün var adetime testler şu an negatif çıkıyor ama ben bu ay sanki çok hissediyorum belirtilerim de var bir daha adet günü yapcam inşallah çıkar