Ozgesi oğluma sadece ilk 1 ay biberon kullanmıştım, lansinoh 160ml olandan 4 tane aldım çünkü biberonların temizliği steril edilmesi çok önemli her beslenmeden sonra yapamayabiliyorsunuz o yüzden bir iki tane yetmiyor maalesef. Henüz doğum yapmadıysanız şimdilik bir tane bulundurun, mama ihtiyacınız sütü sağarak verme durumunuz olursa tekrar alırsınız. Ben hamileyken alışveriş yaptığımda avent almıştım ama hemşireler avent önermiyorlardı lansinoh aldırdılar