Marsmelow Haftamdayım. Gittikçe kendini hissettiren hafif bir ağrım var. Gerginlik bası gibi ama hafifçe bir sızı şeklinde. Sol alt bacak arasında görünürde bir sorun yok ağrı yoğun değil ama sızı şeklinde. Progestan fitil kullandım 40 güne yakın vajinada tahrişe sebep oldu ondan kaynaklı mı diye de düşündüm. İdrar tahlillerim temiz. İlk haftalarda böyle bişey yaşadınız mı.